Va simtiti neinteresat atunci cand vedeti o reteta de salata? Aveti nevoie de mai multa incredere deoarece salatele pot fi hranitoare si pot ajuta imunitatea si digestia, deoarece, in cazul in care utilizati creativitatea tactila ca ingredient, salatele devin imediat un deliciu culinar, in plus, sunt si extraordinar de sanatoase. Adaugati cateva fructe si verdeata impreuna cu legume si presarati cu numeroase feluri de nuci si veti avea salate superbe.

In functie de gust si textura puteti folosi nuci conventionale, migdale, nuci de pin, alune, fistic, caju, pecan. Fiecare dintre ele aduce ceva unic unei salate. Dar, in primul rand, nucile obisnuite pot fi consumate atat crude cat si coapte. Va propunem aceste salate de nuci din gamele Bio Natur, pe care le gasiti pe site-ul nostru, precum si caju, migdale, muguri de pin, alune de padure, nuci naturale de Brazilia etc, in stare cruda.

O salata thailandeza de caju este cu adevarat delicioasa, va veti da seama cand o veti consuma. Pe langa Caju se amesteca castravete, morcov, ardei rosu si ierburi thailandeze, impreuna cu un dressing thailandez degresat.

O idee de salata ar fi urmatoarea:

Unul sau mai multi castraveti, in functie de marime unul sau mai multi, un morcov mare dat prin razatoare, o jumatate de cana sau ceasca de caju nesarat (Bio Natur – caju crud bio), ardei rosu sau capia, taiat felii, 2 cepe verzi taiate dupa preferinte, Coriandru curat si busuioc curat.

Dressingul se prepara din suc de lamaie proaspat, sos de soia, sos de peste, otet de vin alb sau otet de orez, 2-trei catei de usturoi, piper, sos de chili sau jumatate de lingurita de chili macinat, zahar (dupa gust).

Se pregateste dressingul amestecand toate ingredientele intr-un castron. Gustati pana ajungeti la gustul dorit. Taiati castravetele in jumatati in castronul unde veti prepara salata. Adaugati morcovul ras, caju, ardeiul gras si ceapa verde. Turnati dressingul peste amestec. Adaugati coriandrul si busuiocul pe o farfurie si incarcati salata peste ele. Serviti imediat.

O alta salata minunata este cea din castraveti, feta si migdale:

Textura delicioasa o face o salata de succes in orice situatie. Legumele crocante impreuna cu branza feta si migdalele ii confera prospetime. Incorporand doar catva elemente aveti ocazia sa va bucurati de fiecare inghititura, gustand fiecare ingredient in parte.

La aceasta salata folositi 4 cani de inima de salata (tulpina sau radacina, mijlocul ei practic), castraveti de dimensiuni medii, migdale nesarate (Bio Natur – migdale naturale nefierte), branza feta tocata, marar proaspat tocat, putin ulei de masline virgin, otet de vin alb, mustar Dijon, sare, piper.
Amestecati salata, castravetii, migdalele si feta intr-un castron mare. Combinati mararul separat cu celelalte ingrediente, amestecand cu un tel. Apoi folositi mixerul.

O alta salata care poate ajunge rapid sa fie favorita dumneavoastra este o salata „maruntita”, astfel incat se asigura ca fiecare inghititura cuprinde toate ingredientele. Amestecul de muguri de pin si parmezan va face ca papilele gustative sa fie excitate de gust.
La aceasta salata folosim mustar Dijon, otet de vin, oregano proaspat tocat, ulei de masline virgin mai mare, sare si piper dupa gust, cicoare rosie, andive tocate, rucola, parmezan proaspat ras, muguri de pin prajiti (muguri de pin Bio Natur)
Dressingul francez: intr-un castron mic, amestecati mustarul, otetul si oregano folosind o furculita. Adaugati treptat uleiul de masline si amestecati pana cand consistenta devine cremoasa si delicata. Condimentati cu sare si piper pentru a da aroma si lasati sosul francez sa se odihneasca. Combinati radicchio, andivele, rucola, parmezanul si muguriii, apoi turnati dressingul peste toate ingredientele.

Nu am găsit niciun rezultat.

Meniu