Bio Natur – Seminte Bio de Chia

13 lei

Datorită beneficiilor importante pe care le au asupra sănătății, semințele de chia au fost incluse în categoria superalimentelor. Ajută organismul să rețină fluidele și electroliții, încetinesc transformarea carbohidraților în zahăr și ajută la dezvoltarea mușchilor și a altor țesuturi. Sunt sărace în colesterol și ușor de digerat dar conțin mai mulți nutrienți decât somonul. Semințele de chia sunt o sursă excelentă de calciu și fosfor, fibre și mangan.

Bio Natur

Categorii: ,

Descriere

Seminte Bio de Chia, 200g

Datorită beneficiilor importante pe care le au asupra sănătății, semințele de chia au fost incluse în categoria superalimentelor. Ajută organismul să rețină fluidele și electroliții, încetinesc transformarea carbohidraților în zahăr și ajută la dezvoltarea mușchilor și a altor țesuturi. Sunt sărace în colesterol și ușor de digerat dar conțin mai mulți nutrienți decât somonul. Semințele de chia sunt o sursă excelentă de calciu și fosfor, fibre și mangan.Ambalaj premium, prevăzut cu sistem de resigilare pentru păstrarea prospețimii după deschidere.

 

Datorita beneficiilor importante pe care le au asupra sanatatii, semintele de chia au fost incluse in categoria superalimentelor. Ajuta organismul sa retina fluidele si electrolitii, incetinesc transformarea carbohidratilor in zahar si ajuta la dezvoltarea muschilor si a altor tesuturi. Sunt sarace in colesterol si usor de digerat dar contin mai multi nutrienti decat somonul. O sursa excelenta de calciu si fosfor, fibre si mangan.

Daca amesteci seminte de chia cu lichide, se formeaza un gel. Aceasta pasta poate fi folosita in locul maionezei, avand un continut scazut de colesterol. Poti folosi aceasta pasta si la prepararea unor produse pe care sa le coci, in loc de oua. Poti sa le presari deasupra unei salate sau in smoothie-uri sau chiar peste inghetata!

Poti sa consumi seminte de chia adaugandu-le in aproape orice fel de mancare.
Nu au gust, asa ca nu vor influenta gustul mancarii tale preferate.Beneficii:
1. Acizi grași omega-3 – aceste seminte contin 60% omega-3, fiind planta cu cel mai mare continut de astfel de acizi
2. Fibre –  reduc colesterolul si inflamatiile, imbunatatind sistemul digestiv
3. Antioxidanti – impotriva imbatranirii si cancerului
4. Minerale – Doua linguri de seminte de chia contin 18% din necesarul zilnic de calciu, 35% din cel de fosfor, 24% din cel de magneziu si 50% din cel de mangan.
5. Sunt satioase – te poate ajuta sa slabesti
6. Nu au gluten
7. Inlocuiesc ouale
8. Sunt digerate integral – nu trebuie sa fie macinate
9. Dinti si oase mai puternice – datorita continutului mare de calciu
10. O inima mai sanatoasa – imbunatateste tensiunea arteriala
Cantitate: 200 gr

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.

Meniu